tag:blogger.com,1999:blog-7091763388731396075.post8087666290957033169..comments2024-03-28T16:37:58.269+02:00Comments on Autuas olo: Suuri munahuijausCherihttp://www.blogger.com/profile/02724678951881933526noreply@blogger.comBlogger46125tag:blogger.com,1999:blog-7091763388731396075.post-46597305188673206682014-09-09T13:27:44.650+03:002014-09-09T13:27:44.650+03:00Vuff!Vuff!Cherihttps://www.blogger.com/profile/02724678951881933526noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7091763388731396075.post-45952488865903768982014-09-09T13:09:26.133+03:002014-09-09T13:09:26.133+03:00Hyvä, terrieri! Hyvä terrieri!Hyvä, terrieri! Hyvä terrieri!Paulahttps://www.blogger.com/profile/08820453096084686579noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7091763388731396075.post-78541641919356222332014-09-09T11:08:29.170+03:002014-09-09T11:08:29.170+03:00Kiitos, terrieri ei siedä huonoa kohtelua ja kun s...Kiitos, terrieri ei siedä huonoa kohtelua ja kun se tarraa kiinni johonkin se ei luovuta :)Cherihttps://www.blogger.com/profile/02724678951881933526noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7091763388731396075.post-83462929889323276932014-09-09T09:34:17.664+03:002014-09-09T09:34:17.664+03:00Sinä osaat Cheri kertoa tapahtumat elävästi. Harmi...Sinä osaat Cheri kertoa tapahtumat elävästi. Harmillinen asiasi sai hykertelemään...terrieri ei munalla tule huijatuksi :D<br />Mhttps://www.blogger.com/profile/02597364725426085708noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7091763388731396075.post-85517749656044140452014-09-09T09:27:55.261+03:002014-09-09T09:27:55.261+03:00Terrierin murahtelu ei onneksi näy muille. Tilanne...Terrierin murahtelu ei onneksi näy muille. Tilanne oli minusta lähinnä huvittava, jotenkin absurdikin niin kuin joustamattomuus usein on. Toisenlaisella keskustelulla olisi voinut päästä lopputulokseen, jossa kaikilla on hyvä mieli. Tärkeää ei ollut se sainko uudet munat vaan se, että myötämielisellä puheella terrieri olisi heti heiluttanut häntäänsä.Cherihttps://www.blogger.com/profile/02724678951881933526noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7091763388731396075.post-70418577271891524202014-09-09T09:06:06.976+03:002014-09-09T09:06:06.976+03:00Hee, aika hauska juttu näin lukien. Varmaankaan ei...Hee, aika hauska juttu näin lukien. Varmaankaan ei niin hauska silloin koettuna. En ihmettele, että terrieri murahteli ;) Onneksi selvisi, saitkin nyt sitten viisi ylimääräistä munaa. Jospa seuravalla kerralla haluavat niistä maksun :DTylsä Mörököllihttps://www.blogger.com/profile/10710705187176957478noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7091763388731396075.post-29417156932451251152014-09-07T22:38:18.798+03:002014-09-07T22:38:18.798+03:00Nyt kun tämä kikka on julkaistu, sitä ei kannata e...Nyt kun tämä kikka on julkaistu, sitä ei kannata enää yrityää :)Cherihttps://www.blogger.com/profile/02724678951881933526noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7091763388731396075.post-51718165811137447272014-09-07T22:24:43.775+03:002014-09-07T22:24:43.775+03:00No olipa hyvä, että laittoivat merkinnän kuittiin,...No olipa hyvä, että laittoivat merkinnän kuittiin, ettet pääse enää uutta soppaa aloittamaan ;)<br /><br />Ei vaiskaan, hyvin "taisteltu" ja vaadittu sen jälkeen, kun ei kaunis puhe meinannut auttaa! Pilvihttps://www.blogger.com/profile/09453882507599623279noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7091763388731396075.post-14400122227964118602014-09-07T21:33:14.512+03:002014-09-07T21:33:14.512+03:00Teen töitä suuren majoitus- ja ravitsemusalan ketj...Teen töitä suuren majoitus- ja ravitsemusalan ketjulle. Heidän suurimpia ongelmiaan tuntuu olevan asiakaspalvelun parantaminen. Jotkut vain osaavat palvelun mekanismit, jotkut eivät. Olen saanut paljon huonoa asiakaspalvelua, esimerkiksi operaattoreilta, mutta myös erittäin hyvää esimerksi maassamme toimivilta ulkolaisilta kauppaketjuilta ja jo edellä mainitulta Stockmannilta. Olen samaa mieltä siitä, että asiakkaankin on osattava käyttäytyä.Cherihttps://www.blogger.com/profile/02724678951881933526noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7091763388731396075.post-55211908560314304082014-09-07T21:23:18.721+03:002014-09-07T21:23:18.721+03:00Kuten jo edellä olen useasti maininnut on vajaa pa...Kuten jo edellä olen useasti maininnut on vajaa paketti täysin ymmärrettävä asia, virheitä sattuu. En ole syyttänyt myymälää siitä. Ymmärrän, että voi olla kestämistä työssään, mutta se ei oikuta olemaan välinpitämätön. En vaadi täydellisyyttä sen enempää muilta kuin itseltänikään, asiallisuus on ihan hyvä tavoite kanssakäymisessä.Cherihttps://www.blogger.com/profile/02724678951881933526noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7091763388731396075.post-21856008511143726652014-09-07T21:18:38.903+03:002014-09-07T21:18:38.903+03:00Minusta oikea asenne on ammattitaitoa, on hyvä ymm...Minusta oikea asenne on ammattitaitoa, on hyvä ymmärtää, että sääntöjen ja roolin taakse linnoittautuminen ärsyttää asiakasta eikä ongelma ratkea.Cherihttps://www.blogger.com/profile/02724678951881933526noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7091763388731396075.post-71735112061790963392014-09-07T21:15:51.459+03:002014-09-07T21:15:51.459+03:00Se on tuo terrieri välistä ärhäkkä.
Kanalassa on v...Se on tuo terrieri välistä ärhäkkä.<br />Kanalassa on vasta ovi :) Rodulla ei ole niin väliä kunhan munii. Maatiainen kuulostaa minusta hyvältä rodulta.Cherihttps://www.blogger.com/profile/02724678951881933526noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7091763388731396075.post-18450456510017696432014-09-07T20:56:48.296+03:002014-09-07T20:56:48.296+03:00Miten hieno kanalan kyltti!!
Hieman hämmästyttää,...Miten hieno kanalan kyltti!!<br /><br />Hieman hämmästyttää, kun nykyään puhutaan niin paljon palvelukulttuurista ja hyvän palvelun merkityksestä ja silti huonoa palvelua kohtaa (itse ja kavereilta kuultuna) yllättävän usein. Minusta monesti kyse ei ole niinkään koulutuksesta ja työhön perehdyttämisestä, vaan ihan toisen ihmisen kohtaamisesta ja huomioimisesta. Toisaalta yllättävän paljon on myös asiakkaita, jotka raivoavat ja pimahtelevat kassoille ja myyjille asioista, joihin ko. myyjä ei voi vaikuttaa ja jotka voitaisiin hoitaa ihan vaan puhumalla asiallisesti. Toisen huomioimista ja kohtaamista tässäkin.<br />Täytyy murinan jälkeen todeta ja kehua, että suurin osa (mun kokemastani) asiakaspalvelusta on neutraalia tai oiken hyvää.sannahttps://www.blogger.com/profile/04750944526945408623noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7091763388731396075.post-45370945350604400952014-09-07T19:43:56.515+03:002014-09-07T19:43:56.515+03:00Tuskinpa kauppa tahallaan on pitänyt hyllyssään va...Tuskinpa kauppa tahallaan on pitänyt hyllyssään vajaata pakettia. Sehän on tietenkin päässyt pakkauslunjalta vajaana eteenpäin. Toki myyjän olisi pitänyt heti tajuta hyvittää tuote. Mutta voisi meillä asiakkaillakin olla tajuntaa mukana, että hekin ovat ihmisiä ja mokia sattuu. Turhia valittajia on oikeasti ihan hurjasti. Itse olen asiakaspalvelualalla. Itse olen sitä mieltä, että jos et itsekkään ole täydellinen niin älä vaadi sitä muilta! Parempia kauppareissuja toivotellen.Maarithttps://www.blogger.com/profile/18357073636345541058noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7091763388731396075.post-8526575509295746972014-09-07T19:38:52.715+03:002014-09-07T19:38:52.715+03:00Joskus kannattaa vähän murista... Asiakaspalvelija...Joskus kannattaa vähän murista... Asiakaspalvelijalta puuttui selvästi ammattitaitoa.Saraheinähttps://www.blogger.com/profile/09180333350549661011noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7091763388731396075.post-67213365359037634882014-09-07T19:22:55.009+03:002014-09-07T19:22:55.009+03:00No johan pomppasi! Ei mikään ihme että terrieriä s...No johan pomppasi! Ei mikään ihme että terrieriä sieppasi. Kyllä minäkin olisin moisesta kohtelusta suivaantunut, grrrr! <br /><br />Oletko miettinyt jo kanarotua?Myrsky ja Minnahttps://www.blogger.com/profile/09281358095132499832noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7091763388731396075.post-82966242137088224102014-09-07T18:59:34.896+03:002014-09-07T18:59:34.896+03:00Varmasti on puutteita työhönohjauksessakin, mutta ...Varmasti on puutteita työhönohjauksessakin, mutta kyllä pahoittelun ja myötämielisen suhtautumisen luulisi tulevan automaattisesti tuollaisessa pestissä. Asiakaspalvelija ei ollut varsinaisesti epäystävällinen tai töykeä, mutta minua ärsytti välinpitämätön asenne ja se, että oikeustajuani loukattiin :)Cherihttps://www.blogger.com/profile/02724678951881933526noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7091763388731396075.post-24726937712506628842014-09-07T18:48:23.310+03:002014-09-07T18:48:23.310+03:00Voi olla, mutta jotenkin järkevästi asia pitäisi s...Voi olla, mutta jotenkin järkevästi asia pitäisi selvittää. Minulla on yksi purkki chilitahnaa, josta luin netistä, että se on myrkyllistä, tuote pitäisi palauttaa liikkeeseen. Suuttuvat varmaan kun ei ole kuittia, mutta tuote olisi tällä kertaa.Cherihttps://www.blogger.com/profile/02724678951881933526noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7091763388731396075.post-50430147485981781012014-09-07T18:40:49.489+03:002014-09-07T18:40:49.489+03:00Suhteellisuudentaju on avainsana. Oikeanlainen pah...Suhteellisuudentaju on avainsana. Oikeanlainen pahoittelu olisi riittänyt. On ymmärrettävää, ettei kauppa voi tarkistaa jokaista munapakkausta, virheitä sattuu, mutta minuun sattuu se, että tehty virhe kielletään ja sälytetään asiakkaan harteille.Cherihttps://www.blogger.com/profile/02724678951881933526noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7091763388731396075.post-70996801285347098452014-09-07T18:07:57.764+03:002014-09-07T18:07:57.764+03:00Hei, älkääs nyt ihan suoraan lytätkö pelkästään as...Hei, älkääs nyt ihan suoraan lytätkö pelkästään asiakaspalvelijaa, ties mitkä sapiskat on joskus saanut esimieheltään, vaikka olisi joskus toiminutkin oikein asiakkaan vinkkelistä katsoen. Monesti nämä ongelmat johtuvat huonosta tai liian vähäisestä työn ohjeistuksesta. Toki asiakaspalvelussa olevan, olipa missä tahansa, kaupassa tai esim. terveyskeskuksessa, kelassa ym. on oltava melkoinen ihmistuntija, hoitaakseen asiallisesti asiakkaiden reklamaatiot ja muut ongelmatilanteet. <br />Tuosta se lähtee, hieno kyltti tulevaan kanalaan! Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7091763388731396075.post-1034757356903372492014-09-07T18:01:22.812+03:002014-09-07T18:01:22.812+03:00K-kaupan linjausta vissiin tuo ettei herkästi korv...K-kaupan linjausta vissiin tuo ettei herkästi korvata. On noloa kokemusta täälläkin. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7091763388731396075.post-20455699900063135702014-09-07T16:30:09.861+03:002014-09-07T16:30:09.861+03:00Jotain suhdetajua pitäisi asiakaspalvelussa olla. ...Jotain suhdetajua pitäisi asiakaspalvelussa olla. Tyhmästi tekevät kärpäsestä härkäsen, heidänhän olisi pitänyt pahoitella tapahtunutta alkuunsa ja tarjota uutta tuotetta tilalle, vaikka et ole sitä pyytänytkään. Eivät sentään tehneet ratsiaa autoosi, jos munan olisit vaikka sinne jemmannut :-)Rouva Kivitikkahttps://www.blogger.com/profile/17755926014097054606noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7091763388731396075.post-40053595978013198002014-09-07T16:06:40.769+03:002014-09-07T16:06:40.769+03:00Tuossa oli erinomaisesti kiteytetty asian ydin. Ku...Tuossa oli erinomaisesti kiteytetty asian ydin. Kun on kyse ihan triviaaleista pikkuasioista, ei kannata käydä jankkaamaan. Pitäisi hahmottaa laajempi kuva. K-ryhmän myymälässä ei ole vielä huomattu, että asiakas on oikeassa. Ainakin kannattaisi antaa asiakkaan ymmärtää, että hän on oikeassa varsinkin jos hän on oikeassa.Cherihttps://www.blogger.com/profile/02724678951881933526noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7091763388731396075.post-32482026751617655322014-09-07T16:01:00.598+03:002014-09-07T16:01:00.598+03:00Kannattaa aina avata pakkaus ja tarkistaa, että tu...Kannattaa aina avata pakkaus ja tarkistaa, että tuote on se mitä luvataan. Ymmärrän hyvin, että vahinkoja sattuu, kanoillekin. Joku ei vaan huomannut munia kennoa täyteen, kananpää.Cherihttps://www.blogger.com/profile/02724678951881933526noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7091763388731396075.post-68355485783147120962014-09-07T15:57:47.418+03:002014-09-07T15:57:47.418+03:00Asiakaspalvelija yritti olla ystävällinen, mutta k...Asiakaspalvelija yritti olla ystävällinen, mutta kun sain mielestäni typeriä kommentteja, terrieri havahtui. Ei kukaan iloitse siitä, että häntä pidetään tyhmänä, tai epäillään vaikka itseasiassa on kärsinyt vääryyttä. Intresseissäni ei ole hankkia hyvitystä, harmittaa vain joustamattomuus ja hyökkäävyys vaikkei ole syytä. Varmaankin kaikki meni sääntöjen mukaan, mutta täysin pieleen.Cherihttps://www.blogger.com/profile/02724678951881933526noreply@blogger.com