14.11.2012

Tunnustan

Tunnustuksia sateli Autuaaseen oloon ja olen niistä kaikista kovin kiitollinen.

Ensimmäiseksi lämmin kiitos Liebster Blog -tunnustuksesta Kirsikkalle Pömpsälään, missä käyn usein kurkkimassa paitsi Kirsikan, myös Tinkan, Mion, Nekon ja Minnin touhuja.
Tunnustus pitäisi jakaa edelleen omille suosikeilleen, joilla on alle 200 lukijaa.
Haluan lähettää tunnustuksen edelleen näihin blogeihin:
Aneten aikaan
Kristiina K:lle
Sadun blogiin
Liisan kotona -blogiin
Memento Mori -blogiin

Palaan muihin tunnustuksiin ja tunnustan lisää tuonnempana.
Welcome to Autuas olo Tauros Foto a Foto!

22 kommenttia:

  1. Ja mun blogista löydät kans tunnustuksen siul :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos, Cheri. Sain vastikään tämän Mökkielämän Pirjoltakin. Tein tästä jutunkin, linkitän sinut siihen Pirjon kamuksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näitä tunnustuksia nyt satelee joka suunnasta, niputa yhteen :)

      Poista
  3. Voi kiitos, mulla tää on joskus käynytkin mutta siitä on jo aikaa.

    VastaaPoista
  4. Kiitos tunnustuksesta! Pelastit mun tihkusateen masentaman päivän.:)

    VastaaPoista
  5. Olet tunnustuksesi ansainnut!
    Kiitos samalla uusista osoitteista!
    Ihana tuo edellisen postauksen työ...mäkin muistan nuo!

    VastaaPoista
  6. Onnea tunnustuksesta ja kiitos hirmusesti. olen oettu :)

    VastaaPoista
  7. Blogisi on todellakin tunnustuksen arvoinen!

    VastaaPoista

Kiitos kommentista